You were mine for the summer now we know it's nearly over.

Så sjukt skönt, är äntligen klar med min medicinuppgift, inlämnad med ja ;)
Och nu halvligger jag i sängen med en Monster bredvid mig.
Jag har faktiskt haft en ganska bra dag om jag får säga det själv, jag har skrattat så att jag började gråta, jag kom en jävla bit i det nya området i medicinen och vi fick vara i köket den första lektionen :)
Dock så var ju inte HAN där.
Och när jag tränade förut så fick jag kramp. Vilket inte alls var roligt, det gjorde jävligt ont, trodde att jag skulle dö :(
Riktigt kul må jag säga, eller nja, kanske inte så roligt.
 
Om jag ska vara ärlig, han är ganska söt :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0