Someday I will make you proud.

Good morning
Ledsen för den väldigt dåliga uppdateringen. Jag har ingen ursäkt över den, det är bara det att jag är väldigt lat....
För att uppdatera er om läget så har jag varit sjuk (influensa/feber/förkylning/etc.) de senaste 2 ½ dagarna. Eller ja, jag har varit hemma från skolan men det är väl ändå typ samma sak?
Eller nästan i alla fall..
MEN imorgon så ska jag försöka dra mig iväg till skolan, för det kan ju vara bra att inte missa allt för mycket.
Japp.
Och eftersom idag är sista dagen jag (förhoppningsvis) är hemma så ska jag se lite vampire diaries, pretty little liars och iron man 2. Jag hittade nämligen (jaja, fick tips) om en hemsida som visar gratis film online, wopwop.
Fast egentligen borde jag jobba med matte och medicin, men det är ju tyvärr hemma.. oops...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0