Who could have know?

Åhhh, jag ska skriva ett tal till det nationella provet som ska göras på onsdag, men jag VET FAN INTE HUR FAN JAG SKA FORMULERA MIG!!!!
Det går inte...
Jag fick tipset om att jag skulle skriva som att de som jag ska berätta för antingen är barn eller dumma i huvudet för att det skulle bli bra men det gör det fanimig inte saken lättare...
För tillfället försöker jag komma på hur jag ska förklara vad växthuseffekten är för något utan att det blir för invecklat och långrandigt, men samtidigt får det inte vara för kort för då blir det svårt för de "dumma jävlarna" (menar inte att mina klasskamrater är det) att förstå.
By the way, jag ska skriva om sjukdomar som möjligtvis kommer att komma hit, därför att klimatet är mycket varmare och så.
Ni får gärna komma med tips! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0