I'm not afraid to die

Vad pinsamt :s
såg precis att jag hade ett inlägg som jag glömde att spara förra veckan..
Visserligen stod det inget av något värde, men pinsamt i vilket fall....
 

Nu är snart påsklovet slut, vilket känns förjävligt!
Men jag har gjort mycket kul den här veckan ändå, min helg spenderades hos Natasha AKA bästaste vännen man kan ha, där vi hade saganomringen-maraton, riktigt najs. Fick mig att längta efter både the hobbit och nästa film, ja, jag är en nörd, OCH JAG ÄR STOLT ÖVER DET!!!!
hihi ;3
Årets första solning skedde i veckan också, skönt!
Våren kommer snart!
Igår åkte jag, mormor och småsyrrorna till terrariet vid kolmården.
Där höll vi på att bli attackerade av en folkilsken papegoja, det fanns en gigantisk orm *ryser*, jag fick min hand renad från död hud av små fiskar och så klappade jag en rocka. Den var väldigt, väldigt slemmig....
 
Och idag såg jag på YOHIO i "min" stad, sjukt söt människa!
 
Bra låt, listen on it, och spola fram till ungefär 1.20 om ni inte orkar se introt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0