Fifty thousands tears I've cry

Var ska jag börja? 
Denna dag har varit underlig, minst sagt.
Den började med att jag vaknade av att jag låg på en penna, av alla jävla saker.
Sedan märkte jag även att min kropp är en enda stor röra av vidrig träningsvärk....
Vilket är hur skumt som helst eftersom jag inte har en aning om vad jag har gjort :/
Jag var och träna för en stund sen, det var SKÖNT!
Och nu blev jag precis klar med mitt lilla tal på sisådär 1000 ord (: Hoppas det räcker i 4 minuter :O
Men ja, än är jag inte klar, för imorgon ska jag göra en powerpoint och på onsdag, ja då smäller det!
 
såhär taggad känner jag mig + duckface
 
okej, så här känner jag egentligen :( 
 
Nej men nu får ni ursäkta, nu ska jag tvätta mina små linser och sen ska jag gå och lägga mig, så nattie ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0