How should I get I boyfriend? It will never happen..

Jag har världens sämsta självförtroende.
Jag kan inte att jag kan klara något. Jag kan inte få några vänner.
Jag är ful. Jag är dålig. Ingen tycker om mig.
Allt detta åker genom mitt huvud varje dag.
Och detta är bara en liten del.
Jag vet att jag borde acceptera mig själv.
Men jag kan inte. Jag ser alla söta tjejer överallt,
och sen ser jag mig själv och känner ett tryck över bröstet.
Jag tror att alla tittar på mig och skrattar med sina kompisar och
säger: Fy fan så jävla ful. Hur kan någon så  ful få existera?
Tro mig, jag skulle gärna byta bort mitt medvetande mot ett snällt ett.
Jag ser det som att alla skiter i vad jag säger, och då kan jag lika gärna vara tyst,
eller hur?
 
från edaportalen.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0