Darling, you're my darling, even if you don't know it yet.

Asså allvarligt, nu får ni ta och tycka synd om mig :(
Bara över en natt blev jag superförkyld, så det gjorde att jag gick och snörvlade i skolan hela dagen :c
Och för att göra saken ännu bättre så började dagen med redovisning... (de borde ha en tummen upp-knapp på specialtecken-saken...)
Och nyss när jag skulle lämna in en sak till fronter, ja, då stängde det rummet vid 16, och inte vid 12 som jag trodde -.-
Irreterande!

Jag träffade även Zebbe på bussen till skärblacka, alltid kul att träffa nån man känner ^^

Men nu ska jag ligga och sörpla i mig min cappochino och se på ett True Blood-avsnitt :)
 
sweet dreams
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0