5 saker

1. Jag AVSKYR när någon kallar mig Karolin och inte Karolina.. Men trots det så är jag för snäll för att rätta dem..
Seriöst, JAG HETER KAROLINA!!!! hur svårt kan det vara att lägga till ett A efter Karolin? -.-
 
2. Jag är tyst därför att jag tror att ingen bryr sig om vad jag säger. På grund av detta så har jag väldigt svårt att lära känna nya människor.
 
3. Mitt drömjobb är att vara arkeolog eller något liknade.
 
4. Jag hatar pojkband/artister som är artister pga deras utseende. Deras röster är egentligen hur dåliga som helst, men med hjälp av autotune kan de låta "bra" och de mimar på deras konserter -.- De skriver inte ens lyricsen själva..
Bra artister är de man kan hitta på youtube, de som inte är signade, inte ser så jävla fakade ut och de som har gjort sin egna stil på låten...
 
5. Jag var dökör i Legolas från sagan om ringen när jag var liten, men nu är det Aragorn jag tycker bättre om ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0