Babe, you're so cute

Sorry för att jag inte bloggade igår, men jag hade helt andra saker att göra, ahah..
Ja, för först red jag på min fina lilla gubbe, riktigt kul, men han var lite halvseg :p
Sedan gjorde jag rent ALLA boxar, det vill säga alla 5, och det är mer jobb än vad man kan tro ;p
Sedan åkte jag till mormor ochn åt lite tacos *-* tihihi
 Vid 17 så var jag på zumba, och det var svettigt, och väldigt väldigt jobbigt :o
Ja, efter det åkte jag till en ridskola för att kolla när mamma red på sitt stora "monster" ^^
Det fanns även ett par söta, kelsjuka katter där, och det tog upp min tid haha ^^
Idag kommer vara en städdag, för ikväl har småsyrrorna halloweenfest, och jag har tydligen gått med på att läsa en spökhistoria utomhus, i mörkret, med en stor eld haha....
 Wish me luck!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0