Just give me one chance to prove I'm worthy

Okej, nu ska jag ta upp en seriös sak.
I hela mitt liv har jag fått höra att jag är tyst/blyg etc.
Men sanningen är att det inte är mitt fel, inte egentligen.
Jag har blivit avbruten, nertystad och allt möjligt, vilket har gjort att jag har slutit mig.
Jag har jättesvårt att öppna mig, jag törs inte, för jag vill inte att jag ska bli dömd.
Jag har även svårt att prata med de jag inte känner, jag har länge känt det som att ingen egentligen bryr sig om vad jag säger, och om de nu skulle göra det så tror jag att de kommer döma mig efter hur jag pratar, hur jag låter när jag pratar och allt liknande.
Så tro inte att jag är dryg eller något sådant, för det är jag inte, inte egentligen, även fast det kanske verkar som det.
Jag är bara väldigt blyg, och jag tänker inte vara elak istället för blyg, för då är jag hellre tyst.
Och jag kan prata, så ni kan prata med mig, det enda jag inte tycker om är att vara den som tar det första steget.
 
Usch, det här lät mycket bättre när jag tänkte på det..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0