Don't let it run away if you can't get ut back.

Förlåt för min usla bloggning de senaste dagarna, jag har varit alldeles för trött för att ha haft lust att blogga.
Nej, jag dog inte av det hemska delade passet i lördags, men jag kände mig rätt sliten hela dagen igår.
Utom när jag skulle sova dock, då var jag vaken i 3 timmar för länge istället..
Och idag var jag ledig (skööönt) så jag och mormor åkte in till stan på förmiddagen, där jag hittade ett par underbart sköna träningsbyxor (de satt perfekt!) och en vinterjacka, så nu får vi hoppas att.det kommer snö, för annars har jag slösat bort 500 kr på ingenting.....

Imorgon börjar jag klockan 16 gör att sluta 20.30, det ska bli jäkligt skönt med sovmorgon imorgon.

Så här såg jag ut idag:


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0