Snart ger jag upp, orkar inte bry mig om dig mer, trots att jag inte kan sluta.

Kortdag idag, film och nån "skattjakt" ? XD
Sen till stan med bästis :)
Nice :)
Tog även ytterligare ett hål till i örat.
Köpte med mig ett par nya örhängen och en tröja också.
sen hem till Natasha, och se en del på southpark-filmen.
Men som vanligt så blev vi avbrutna....

Skitsamma att jag inte väger 45 kilo.
Fuck it att jag inte är den snyggaste tjejen.
Jag vet det.
Men whatever.
Jag är innerst inne en snäll person.
Det är väl det som räknas i slutet?
Och dessutom så orkar jag verkligen inte bry mig längre.
Jag orkar inte träna bara för att bli som alla andra.
Jag ska träna för att må bra, både inuti och fysiskt.
Det är liksom det viktiga.
Fuck alla ideal.
Vem säger att man måste vara platt som en pannkaka för att vara snygg?
Kan man inte vara snygg om man är större?
Tydligen inte.

Kommentarer
Postat av: Natasha

Kul vi hade,

du e jättefin karro!, hellre lite mull än att se hela skelettet!

du e ju mycket finare än mig så de måste ji betyda något! Jag äälskar dig för den du e!(som vän asso), så ja bryr mig inte om ddu väger 23 kg eller 900 kg (överdrev lite kanske xd) föe mig e du ändå min bästis!<33

2012-03-06 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0