Inside every soul there's a dark spot who threat to take over everything.

Usch vad sur jag blir -.-
Det funkar inte att ändra bild på twitter och inte på dayviews heller -,-
Och fan vad dåliga ni är på att besöka min lilla skruttblogg....
Jag vet att jag inte skriver särskilt ofta men att dissa bloggen totalt är bara elakt mot den :(
Ni sårar faktiskt dens känslor :'(
Säger man dens? Nä, det gör man inte..
Vad säger man då?
Just fan, dess säger man ^^
Vill ni veta en sak? :o
Jag blev ganska glad när en kille med över 14 000 följare började följa mig på twitter, och han följer bara lite över 3000 ;)
Plus att han var en riktig snygging ;)
Men snyggast är nog Nick Tirell, hihi :3
xoxo
 
 
 
 
vilken fulbild ;p
 

Kommentarer
Postat av: Natasha

Ja bara : vilket litet sugrör, sen slog det mig det kanske inte är ett sugrör -.- eller är det ett minisugrör ;o <33

Svar: nej det är en klubba ^^ <33
KaRoLiNaSpÅnGbErG

2012-07-13 @ 11:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0