Fuck everyone and you get aids

Asså fy, jag mår inte bra :'(
Det känns som att mitt huvud kommer sprängas snart x(
Dessutom så tror jag att jag har feber :( 
Buhu, jag vet, men jag har mer att klaga på..
Igår var jag på ett träningspass med skivstång, och låt oss säga att det var det värsta jag någonsin gjort.....
Fyfan. 
Min kropp är helt stel och värker av träningsvärken.
Ajjajjajj :c
 
 
Idag så var jag i Linköping med mor, mormor och systrar för att jag ska kunna hitta rätt sen den 20nde ^^
Det kan ju vara bra ;)
Det var/är väldigt fint där, och det finns mycket shoppingmöjligheter ;)
Så jag har bestämt mig att när jag flyttar hemifrån så blir det raka vägen dit ;)
 
 
Och jag såg min drömkille idag *-*
Hihi ^-^
Dock inte på nära håll D:

 
Danny Worsnop is clearly amazing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0