If you love something let it go, if it comes back to you it´s your, if it doesn´t, it never was

Duktiga muffar, men ni kan bättre.
Okay, here´s the deal: Om jag försöker att skriva 2 inlägg varje dag så besöker ni mer och tipsar om min blogg!
Jaja, iallafall, tog bort 120 inlägg förut från den allra första tiden då jag bloggade..
Och ändå är det över 700 inlägg kvar....
Ääh, dom får va kvar! :)
Känner mig duktig, har plockat upp alla kläder ifrån golvet, nu är det bara lite smågöra kvar här i rummet...
Btw, min lilla piercingplopp ramlade av förut, fast inte första gången det händer..
iaf, kyss till er

Tänkte även tipsa om världens bästa bokserie, någonsin.
Den heter Nattens hus eller House of Night på engelska.
Det handlar om en tjej som heter Zoey Redbird som blir "märkt" och blir en vampyr, det låter helt sjukt just nu, men när man har läst böckerna så förstår man det.
Iallafall, Zoey har kontakt med alla element plus Ande, som ingen hade gjort över hundra år, och det gör att hon står närmare gudinnan Nyx, än vad dom andra gör.
Hennes värsta fiende i de första böckerna är Afrodite som också är den bitchigaste tjejen på hela skolan, och hon kom se in i framtiden.
Jag tycker verkligen att ni som tycker Twilight-serierna är helt totalt urdåliga, då borde ni läsa House of Night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0