Now I can´t breathe, no I can´t even sleep, I barely hanging on

Asså vafan, vad hände med bakgrundsdesignen :0
Den är ju helt vit? :0
Den här dagen var relativt okej, den kunde ha varit bättre.
Märkte ni kanske förut?
Jobbigt att vi fick en extra So-lektion mellan musiken och idrotten, alla tisdagar resten av terminen...
Iallafall, tränade ett tag när jag kom hem, och jobbade klart med det jag låg efter med i svenskan och NO;n..
Sen kom dråpslaget, medan jag jobbade med svenskan.
Kul att hålla masken när nästan hela familjen var där, nää, inte riktigt :(
Det krossade allvarligt talat mitt hjärta, nej inte krossade, mosade, trampade, slängde det framför tåget låter bättre.
Kommer inte orka att va i skolan imorgon, åt helvete med att vara kär :(
Min kropp känns helt avdomnad, på ett jättedåligt sätt..
Äh, skitsamma, jag överlever(hoppasjag) även fast att jag mår urdåligt just nu,,
hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0