Lost in your amazing eyes

Tjaa.
Började dagen med att rida ett tag med mamma :)
Hållde på i stallet efterår med(:
Iallafall, åkte till min faster efter det, grattis, i efterskott;)
Klantarsle som jag är, knuffade till en kaffekopp så allt åkte ut på bordet..
Nu är jag iallafall ganska säker på vad jag ska välja till gymnasie:
Eber: Vård-och omsorg
Birgittaskolan(Linköping): Vård-och omsorg
Louis de Geer: Samhäll/Humanistiska.
Inte riktigt säker på vilken av dem jag ska välja än, på Louis de Geer alltså ;p
I vilket fall, 1000 kronor rikare nu :D
Riktigt jävla nice, fick studie/barnbidraget ;)
Ska dra mig ner mot badrummet och ta ett varmt skönt bad.
En stor blöt puss till er;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0