It's taking me to the sky

Tjoho, fortsätt så allra bästa läsare;)
Åkte till stan med mormor idag, för vi skulle hitta ett överkast till min säng..
Inte ett enda fanns...
Istället hittade jag lite kläder på Gina Tricot, en vid (ni vet, wide) t-shirt med halvlånga armar, ett par svarta byxor och en vit stickad tröja :)
Sen hittade jag även en piercingaffär, så nu har jag tre piercingsmycken här hemma^^
Ska sätta i ett sen xd
iaf, sen fortsatte vi ut mot ingelsta, och efter att ha letat i alla möljiga affärer (och efter att ha varit väldigt kissnödig) så hittade vi ett, på hemtex... haha, även ett par gardiner, påslakanset och två kuddar hittade vägen till mitt rum ^^
Och nu är det faktiskt riktigt fint här, inga kläder på golvet, inte papper överallt, oh golvet äe rent ^^
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0