I got nothing to do :(

9 FAVORITER

Dialekt: östgötska, helt klart!

Mat: lasange eller kinamat

Låt:

Film: water for elephants och titanic

Tecknad figur: Cartman!

Sport: avskyr all sport, men dans går bra!

Komiker: Han den där Anton som var med på allsång på skansen ;)

Veckodag: lördag

Glassmak: har för många, hah..


8 FÖR TILLFÄLLET

Humör: hateful..

Tanke: en person.

Kläder: munktröja, t-shirt, trosor?^^

Bakgrund: musik

Känsla: kär och olycklig :(

Tid: 19.47

Bästa sak: att jag snart får en råtta^^

Irritationsobjekt: allt-.-

7 FÖRSTA

Bästa vän: Ebba

Husdjur: hönan Agda ^^eller kaninen Lille skuttxd

Utlandssemester: Danmark tror jag? annars Grekland

Piercing: näsan och öronen, men de räknas inte?

CD skiva: vete fan xd

Bil: har inte ens körkort xd

Ord: mamma eller pappa?

6 SENASTE

Telefonsamtal: pappa tror jag?

Mat: spaghetti och köttbullar

Dryck: saft

Tv-program: vet inte :o

Spelad låt: Natasha Bedingfield- Unwritten

Köpta klädesplagg: kommer icke ihåg.

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina bästa vänner: nope

Brutit mot lagen: räknas att ha laddat hem saker?

Blivit arresterad: never

Badat naken: kan ha hänt nångång :s

Varit med på TV: tror det, när jag var sex- sju år ^^

Varit med i tidningen: usch ja..

5 NEJ TACK

Skolämne: idrott och engelska

Mat: blodpudding

Musik: sånt som inte är bra?

Dryck: kaffe/te

Djur: ormar, insekter, maskar

4 SAKER

Du gör när du har tråkigt: dansar^^

Du gjorde igår kväll: satt vid datan?

Du kan höra just nu: iingenting :O

Du inte kan leva utan: musiik

3 PERSONER

Du kan berätta allt för: natasha och anna-therese

Du tycker om: min familj, mina kompisar, en kille ^^

Du gillar inte: uppblåsta stockholmare.

2 VAL

Coca cola eller fanta: coca cola
Hund eller katt: hund

1 ÖNSKAN

att få dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0