Du, varför blev det såhär?

Jag spyr på skolan, avskyr den utav bara helvete, hoppas den brinner ner eller nåt.
Det ska bli döskönt att sluta på fucking mosstorp.
orkar seriöst inte med skolan, och det här är bara första dagen -.-
Nationella prov, vanliga prov, läxor, stress, hur lockande låter det på en skala mellan 1 till 10??
-0,00000000000000000000000000000000000001.
Fuck it.
Tack gode gud att Linnea åkte hem samtidigt som mig idag, annars vet jag fan inte vad som hade hänt..
Ja, iallafall, värsta dagen på länge tror jag :p
Ingen musik iaf (TUR), pingis på idrotten och på svenskan så skulle vi mest bara lyssna på Anne när hon pratade.
Jaow, iallafall..
kyss.

‎11 saker som tjejer älskar:
♥ pojkar som börjar skriva i chatten.
♥ killar som skriver långa sms om hur mycket de tkr om dig.
♥ pojkar som kramar dig bakifrån.
♥ pojkar som tittar på dig som om du skulle vara den enda tjejen han ser.
♥ pojkar som kysser dig om du skriker på dem.
♥ pojkar som inte bara skriver ok, utan snarare ger ett något längre svar tillbaka.
♥ pojkar vågar att visa känslor för dig framför andra.
♥ pojkar som ger / lånar ut sin hoodie.
♥ pojkar som kysser dig bara för att få dig att hålla käften.
♥ pojkar som alltid tar din hand.
♥ pojkar som älskar dig för vem du är!
♥ kopiera denna om du håller med♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0