Det är skillnad på att va en kuk och ha en kuk

herregud, för en timme sen blev det 2012 :o
känns lite halvskumt :o
den mest tråkiga nyårsafton nånsin..
när inte ens fyrverkerierna är roligt (för det bara var en!!) då är det illa...
hoppas detta år blir bättre än det förra, och trots starten så får det bli ett bra år!
Låt mig se, om 6 månader och 19 dagar blir jag 16 år (omg..)
Slutar nian, och innan dess så ska jag ha hunnit med nationella prov, sy balklänning och välja gymnasie..
Och efter nian så börjar jag (och många fler) gymnasiet.
herregud, ett år av stress, haha^^
men iaf, det jag ska komma fram till är det här:
Ha ett gott nytt år allihopa, och hoppas ni lyckas hålla era nyårslöften!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0