I don't want to lose control when I'm falling

Ja, förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men internet hemma hos mig är stendött.......
Helt underbart, men just för tillfället finns det 3G så då kan jag passa på att blogga lite.
I vilket fall, jag har lite saker att berätta, vissa saker är inte okej enligt mig och en annan är dock rätt efterlängtad.
Och det är att på fredag åker jag ner till Ullared, wopwop ;)
Där ska jag köpa massa saker (åtminstone så långt mina pengar räcker), där inräknat massor av musik, och inom detta område kommer jag svika alla mina principer.
Kan ni gissa?
Jo, jag ska köpa 1D-s skiva, for myself.. hah..
Omg, jag har börjat lyssna på dem, and I'm dissapointed at myself :(
En annan rolig sak är att jag blir godkänd på min praktik, och att jag bara har sammanlagt 7 dagar kvar! :D
Helt underbart!!!!

Galet snygg!




Kommentarer
Postat av: Natasha

WHAT KARRO, WHAT :D, jag sa ju att dem var bra ;)

2012-12-10 @ 17:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0