The breadíng is far too weak

Då var den första skoldagen avklarad *pustar ut*
Klassen jag hamnade i verkar vara bra, med några undantag..
Men skitsamma ^^
Jag var så jävla nervös imorse/igår :p
Och när jag slutade vara nervös så fick jag världens huvudvärk :(
Och det gör fortfarande ont, efter 2 timmar?
Får rapportera mer om det imorgon.
Nu startar projekt "hitta någon att tillbringa skolan med" ;p
Eller imorgon då...
 
I helgen red jag faktiskt 3 gånger :O
 ;)
Lite hoppning i fredags (hej träningsvärk)
Dressyr + galopp för första gången i lördags ( hej ännu mera träningsvärk)
söndags skogstur + random stuff.. fuck träningsvärken........
 
 
 
Det är roligt hur snabbt jag kan skifta mellan att vara glad och ledsen ^^
Eller inte roligt, men ni förstår, riiiiight?

Kommentarer
Postat av: Natasha

YOU BLOG TO LITTLE ;)<33

2012-08-25 @ 14:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0