As long as you love me, we could be starving, we could be homeless.

Fy fan. 
Jag har varit vaken sen klockan fem, och har inte kunnat somna om -.-
Wait, jag kanske borde klargöra varför jag inte är i skolan? ;)
Jo, vaknade imorse med världens mensvärk, huvudet dunkade, jag var yr och mådde inte något vidare :(
Så jag fick vara hemma idag..
 
Okej, nu till lite posetivare saker.
Sedan den 27 juli har jag inte ätit något godis, och bara druckit läsk när det har varit kalas och semester, och sen har jag ätit MASSA grönsaker, och självklart rört på mig, och jag har tappat 11 cm på midjan :D
Eller något sånt, tror det var 86 i vintras.. Men det är väl bra, eller? ;o
Ingen skriver någon elak kommentar nu, då blir jag ledsen :(
Självklart kan jag ju inte gått tappat dom under den här månaden, men kanske 5 cm?
Jaja, i vilket fall, jag är glad över det :)
 
 
Seriöst, du måste vara något av det vackraste jag någonsin sett, att se dig varje dag gör ont, så ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0