What are words for if you really don´t mean them?

Hehe, 616;onde inlägget blir det här, hehe..





Jag har tänkt på en sak.
Varför ska man leva efter normer?
Att alla ska vara smal, stora bröst, översocial, snygg, vacker, bra betyg, perfekta osv.
Hur många är så igentligen?
Alla har sina brister.
Jag tex skulle kunna vara smalare, snyggare, mer social, men om jag var allt det där så skulle det inte vara jag längre, utan en massproducerad person som det finns alldeles för många av!
Men samtidigt så skulle jag kunna vara tjockare, fulare, och mer tyst än vad jag är.
Fast då skulle jag antagligen må skitdåligt..
Jag trivs ganska bra med mig själv, även fast jag har mina brister, som alla har, även om alla fokuserar på olika delar på sig själva.
Försök att göra det bästa av situationen.

Det jag ville komma fram till, älska dig själv så kommer andra göra det med!





Kommentarer
Postat av: natasha

GOGIRL :D, du kan inte va nån annan du e min Karro ingen annan :D, du beskrev ett bimbo, eller föressten bimbon kan inte ha bra betyg de e ju helt blåsta xd

Stå upp för dig själv gumman :D<33

2011-07-13 @ 13:13:08
URL: http://motorcrossgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0