I never let you down

Tjena mellanbena.

Dagen har varit ganska tråkig, grå och kall..
Plus att jag har världens huvudvärk :(
Ni skulle sett Zac igår kväll, vi satt och såg på film och så spillde mamma vin på golvet och vi misstänker att Zac drack det för han gick och snubblade och strök sig mot soffkanten..
Så, han blev full..
Full hund...





Jag vill känna dina mjuka varma läppar pressas mot mina.
Höra de tre underbara orden uttalas av dig: Jag Älskar Dig!
Känna din tunga snudda min.
Känna dina händer smeka min kropp.

Kommentarer
Postat av: amandadavidsson

äre fortfarande T du saknar?

isf jag kan prata med han om du vill?.. <3

2011-07-15 @ 18:48:01
URL: http://aadavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0