än slank hon hit oh än slank hon dit oh än slank hon ner i diket.

Hej!

Jag trodde jag vakna tidigt imorse (8) men nej, klockan var tio över 9 och jag skulle åka iväg halv 10, PANIK!
Sen kom mormor och hämta mig, och så åkte vi in till stan, Ingelsta om man ska vara nogrann..
Först media markt och köpte lite saker till Linnea som fyller år nästa vecka.
En mobil, med alla tillbehör, men herregud, hon blir ÅTTA!!!
Sen till toys n´rus och köpte leksaker och sånt till henne..
Sen till djurmagazinet, och köpte lite saker till mormors hundvalp Birk.
Kan visa nån bild nån dag, fast det kanske är nåt av hans syskon.
Sen upp till "Maxi" och handla lite kläder där. Handla för 1000 spänn i två affärer -.-

Så nu är jag pank..

Inte det roligaste som finns att vara pengalös :(

Men nu får jag väl börja jobba och SPARA pengar om jag ska får råd med en egen dator och ny mobil..

Ni som får saker utan att jobba, ni har tur.

Så, hur fan ska jag få ihop 12 000 kronor?

Peace and love to you all..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0