Lo Hecho Esta

Någon som förstår vad det betyder? Lo Hecho Esta allstå ;)
Det gör jag :D
Jag ger er bara en ledtråd, översättningen finns på engelska i ett annat inlägg, som rubriken.
Lycka till! :)




Tjenis penis:)
Orkade verkligen inte skriva igår så jag gör det idag istället.
Ont i fötterna och mådde jävligt illa :(
Men iaf, i tisdags vart jag faktiskt stolt över mej själv.
64 situps på 2-3minuter och sen stod jag och trampade på den dära crosstrainern i 20 minuter..
Mina bena var ganska bortdommnade när jag var klar:p
Men i vilket fall, jag tyckte jag var ganska duktig eftersom jag inte tränat på rätt så länge.. Får väl se om jag gör sen..
och igår var jag ju somsagt sjuk-.-
idag blev det skoola, how fun?

not at all babe..

eftersom dom andra åkte iväg för ett litet tag sen så är jag ensam hemma :D
och bara för jag har tråkigt sitter jag och tiittar på när mina fingersenor rör sej :o lite äckligt ser det ut iallafall..
hahaha xd första bilden här på bloggen xd

Kommentarer
Postat av: Simone H

du kan även slå upp på googles översättningssida, mycket effektivt - fast nu visste du ju redan vad det betydde.. me nändå :)

2011-01-21 @ 13:29:05
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0