Ich ♥ dich!

Insåg just nu att klockan bara är 10 i 6 och det känns som om klockan börjar närma sej 9 typ.:P
Har lxom suttit här sens jag kom hem..
Nolife.
Veckans låt kmr straxt:)
hehe,
dålig humor, men här kommer den hehe:

Vem rör inte än fena under semestern?



Svar: Fiskhandlaren xd
riktigt dålig humor javet, men ja skratta ändåxd

här är ett blondinskämt:

Hur dränker man en blondin?




Svar: Man sätter en spegel på sjöbottnen XD

ja garva sönder när jag läste den där xdxdxd


och sen så jag en söt liten gubbe förut som såg ut typ så här:

o 3o         ser ni vad det är:o, inte O3O, utan en liten sak som visslar xd


där kanske ni fattar hur jag är just nu, helt flum hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0