Helt jävla underbart, eller inte kanske

Hur stor är sannolikheten att man får en finne, klämmer sönder den, huden runt ögat svullnar upp, visar sej vara ögoninflammation, dagen efter börjar det svullna upp på det andra ögat och sen får feber?
Helt jävla underbart säger jag bara..
Eftersom man har feber så kan jag inte gå ut, inte dansa lite konstigt;)
Yr också :(
Samtidigt kliar det så jävla mycket i ögonen hela tiden och jag blir galen och det enda som kan få det att sluta är att springa runt men det kan jag ju inte eftersom man har feber X'(

Tror inte jag går till skolan på tisdag om ögat är så himla uppsvullet som det är nu...



MEN nu en liten rolig sak i det här klaginlägg, igår kväll så gav pappa mej en plastpåse med ISKALLT vatten som jag skulle kyla mitt öga med, gick inte att ha så länge men iaf på natten när jag vakna til så lyfte jag upp påsen och kände en stråle rakt på min hals sså jag fick lixom lite panik :P
Och när ja tändelampan så hade påsen läkt och det var en förjävligt stor vattenpöl på golvet -.-
Men lite kul när man tänker på´t nu :)

Nästa inlägg ska jag inte klaga i, det lovar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0