'your blue eyes keep me awake at the nights'

Så himla kul det var att agilityn börja idag då, helt okej eller nä föresten, bra grupp, tror inte jag platsar där, alla var ju så himla duktiga och så kommer jag med min lilla skällapa :P
en aning pinsamt..
Men när vi väl körde gick det jävligt bra, det var JAG som skulle springa fortare -.-
Men får försöka övertala mormor eller nån att åka till brukshundsklubben i helgen så jag kan träna ;P
måste värkligen så jag/vi blir bättre..


Smart att glömma engelskan i skolan med tycker jag, och så har vi massa läxor den här veckan, oh jag blir fan galen :(


Det är ganska så jobbigt att inte kunna sova på nätterna heller, jag är ju för fan som en zombie på dom första lektionerna :/
Fett irreterande -.-
och jag vet ju inte varför jag kan sova heller, det är mörkt, det är tyst, jag delar inte säng med nån, jag har bara jävligt stora problem med att sova :(
Borde kanske prova och gå oh lägga mej nu?

Så sov sött xd


Kommentarer
Postat av: Jazzii :)<3

förstår dig gmn.. Har samma problem.. Hoppas du kmr kunna sova igen.

Älskar dig bästa Ankstjärt!<33

2011-04-12 @ 08:13:48
URL: http://jazziisstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0