diverse tips ;)

Höhö, skulle in på blogg.se och så skriver jag bilddagboken.se och går dit, så jävla störd jag är då xD


1.
Lösnaglar är så jävla snyyggt :D Då ser det lite ut som man har friska och välskötta naglar, och man kan inte bita av dem ;P Det gör ganska ont att bryta en nagel (har jag hört) det är väll inte så kul, men det kan man förhindra om man är försiktig.




2.
Löshår skulle jag också väldigt gärna vilja ha, att få ha långt, tjockt hår, det skulle jag faktiskt inte tacka nej till ;)Himla fint är det också, enda problemet är väll att det är lite dyrt..







3. Lösögonfransar, tänk att man kan ha skitlånga ögonfransar med små stenar på, eller att det ser ut som långa fjädrar :o Ganska så bra om man har korta, ljusa riktiga ögonfransar och mascaran inte hjälper..
Samtidigt funkar det jättebra till fester och sånt. Jag tycker att det är riktigt jävla fint med lösögonfransar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0