love is life. if you miss love, you miss life

vetni vad jag ska göra sen när jag ska gå och lägga mej?
100 situps, har gjort det hela veckan :D utom igår, när jag bara orka 50 -.-
nej vänta jag gjorde 100, nej jag kommer ite ihåg :(
helt ointressant jag vet, men magen ska bort, till största synliga del iaf, tills sommarlovet börjar, det betyder, 3800 situps, fyfan, det blir kul (Y)

Men iaf, ska till tatueringsmässan med mamma oh pappa imorgon och jag skulle fått ta hål i näsan imorrn egentligen, men av vissa orsaker så får jag inte det :(
men när den där saken är över så får jag göra't :)
Och så funderar jag på att göra ett till hål i örat, det är ganska så snyggt tycker jag :D och pappsi tillåter det med :D

snart mina :D

 



sånna jag VILL ha men inte får förräns 18 -.-



fast mindre och på höften :D




bara för att det är fint skrivet ;)




Peace and love to you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0