you continue to stare into my soul

jag ser knappt igenom mina ögon just nu, dom är fyllda med tårar och det ända jag vill just nu vill är att krypa upp i hans famn och bara få gråta.


heeeejej :D

ikväll har jag först lockat håret och sen platta jag det igen.. jag antar att det sliter ganska mycket på håret?
sen har jag bytt kläder typ 5 gånger, vafan äre för fel på mej`?
ingen aning faktiskt..
nu kom pappa hem så jag ska försöka tvinga honom att göra nåt att äta.

hehe, blev lite avbruten förut när pappa skulle fixa med räkningarna :P
Men för ett litet tag sen kom mamma hem med donkenmat, gott :)
sen tycker jag att det är ganska så skönt att vi slutar tidigt imorrn :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0