There's a spy by a window and I know it's you

Är det kul att det är typ 5-6 personer som inte som är svenskar har läst min blogg oh kommenterat eller vad? xd
lite scary tycker jag..

Men iaf, skola idag, sen hem oh fixat sminket oh bytt kläder oh tagit lite kort, hehe xd
men jag orkar inte ladda upp till datan, tar för lång tid ;p
men kan försöka sen, om ni vill?

matteprov imorrn, kanske borde träna? oh så ska jag laga mat om mamma kommit ihåg att handla..
matte är helt klart det svåraste ämnet, JAG HATAR MATTE!!!!!usch oh fy, blir bara förvirrad när man ska förenkla tex: 6y(5+12a)-9/2+5y(a-8)
nån som är smart som orknar räkna ut det där, för mej tog det stopp efter 12a..
kommer nog inte gå så bra imorgon:(

Men vet ni en sak?

Jag har börjat skriva dagbok :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0