nothing can hold me back from you

Kul att så många hittat hit :D



Jag vet inte vad jag ska skriva xd
men kan väll berätta lite om dagen.

aa, skulle haft hemkunskap första lektionen men veronika var sjuk så vi fick håltimma, i 2 timmar..
det är INGET kul om man inte har någon som är rolig och social..
sen musik, skulle skriva nån låtananlys? fatta inte riktigt :P
Profil, kolla när dom andra redovisa, oh nästa vecka ärdet min, Nook oh Patricias tur, jag önskar oss lycka till (Y)
sen mat, äckliga små potatisbullar var det, uugh...
efter det, SO, gjorde läxförhöret oh skulle just börja med nåt annat så gick brandlarmet :)
när vi fick gå in igne så var ju lektionen slut :D
sen NO, ja, det gick ju inte direkt bra där, skrev överskriften oh en annan sak i boken, oh sen prata jag med dom som satt där, typ bästa AT, dryga felix, elaka edvin oh tomten johannes. haha, killarna är ju helt sjuka xd
sist så var det SO, igen.. fortsatte att jobba med det där, inget kul var det :P

Sen när vi var på väg till bussen, vafan hände då, det börja hagla iskulor lika stora som ärtor!?!?
fyfan, det gjorde ju ont :( och jag blev dyngsur oh iskall Dx
det är förfan inte normalt att det haglar i APRIL!!!-.-

btw så gick mina strumpbyxor sönder, tur att man har två hela kvar, eller iaf ett par ;p
eller a, det där är ju det första paret som gick sönder, men ni fattar grejen xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0