min famn är alltid öppen för dej

Linneaskitungen har somnat på sängen, så söt, haha^^

Ja, nu är det påsk :D Vad ska NI göra i påsk då? :D
Jag vet faktiskt inte men tror att det blir att åka till farbror imorrn och fira hans 40-årsdag..

det är en sak jag tycker är lite skum, mamma är yngst av sina syskon och pappa är nästyngst av sina, men ändå fick dom barn först? min äldsta morbror blev pappa samma år somlinnea föddes (2003) det var min FÖRSTA kusin på mammas sida..
min äldsta kusin är ju 2 år yngre än mej, så det är ju ganska skönt, att ha en jämngammal kusin alltså xd nu pratar jag om lilla muppen tim xd

och hur fan ´kom det sej att jag börja skriva om det där? XD men saken är den, det är inget kul att vara äldst av alla kusiner och så..
eller jag har ju en syssling som är 2 eller 3 år äldre än mej med, hehe..

men iallafall, GLAD PÅSK, igen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0