jag är fet, du är ful, jag kan banta, vad kan du?

Jag blir så jävla trött, jag VET att jag inte är smal, jag vet att mina ben är feta, JAG VET REDAN ALLT DET DÄR!!
Men vafan, så jag ska dölja min kropp eller vaddå ? Gå i kläder som är förstora och som jag inte trivs i, är det de ni vill?
Jag kanske tycker om att visa mina ben, även om dom är tjocka?


Och ge fan i att klaga på hur jag pratar, det är mín röst.
Jag kanske pratar tyst, uppe i näsan eller otydligt men vafan jag försöker prata tydligt, och att jag pratar uppe i näsan kan jag ju inte direkt göra nåt åt...
och jag tycker INTE att jag pratar tyst men det kanske jag gör, men det är ju lite svårt att prata högre om man tycker att man pratar normalt..
Och ja, jag är blyg, nåt fel med det? Ja, jag har svårt att prata inför grupp för jag hatar när massa personer sitter och stirrar på mej -.-

Och vet ni, jag är ganska så nöjd med mej själv, även fast jag inte är perfekt, men det spelar väll ingen roll om man nu är nöjd med sej själv?

Det är så här jag är skapad, och jag tänker fan inte ändra mej för någon annans skull än min!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0