I took my things and showed my finger and run away

Men usch, känns som jag har feber :/
MEN DET VILL JAG INTE HA!!
det borde väll räcka med att hela min lördag gick åt för att va sjuk?
det blev lite konstigt där va :S

Jag hatar när zac ska sova i mitt rum, han kan inte ligga stilla, håller på och gnäller/ylar och kissar på golvet -.-
inge kul alls.
och vem ärdet som är trött på dagarna efteråt då?


matteprov på onsdag, kul att man ska plugga hela måndagen och tisdagen då..
fast ioförsej, det är ju sån där andtkväll eller vad det heter imorrn så då kan jag ju inte träna..
FAN då måste jag träna idag med :(


Aaa, har lixom inget mer att skriva om, det där ^, var ganska osammanhängade men jag tror ni fattar ^.^

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0