I keep falling until you catch me in your arms

Hewehj

fint hej tycker jag xd ska jag börja säja till alla, hewehj allihopa XD
ahaha lite flum, men då skulle ni vart med igår, ahhahahahah det var kul, hahah, skrev kuk först, hehe..
ni kanske märkér att jag är flum, oh det går inte bra att skriva för jag trycker bara på fel tangenter hela tiden så jag får börja om -.-

men det jag tänkte skriva från början var att nu har jag påbörjat min hemkunskapsläxa.
kalops blir det, luktar faktiskt ganská gott, så helt sugig på att laga mat är jag nog inte ;)
men att skära det där jävla köttet med en slö kniv, inget kul alls, och jag inte gilla att skära lök, då jag gråta :(
men nu ska jag låta det koka i 45 minuter till oh sen får vi se om det är klart :)
Och imorrn blir det att göra kladdkaka som "efterrätt" till kalopsen, heheh

och en bild på hur det blir kommer ju inte gå eftersom kamerans batteri totaldog förut -.-
dumma lilla kamera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0