I am not number 4, I am number 1!

Skolan var tråkig som vanligt, men soft att sluta två lektioner tidigare än vanligt så jag Natasha och AT åkte in till stan vid två istället för halv fyra :D
Vi gick runt och kollade i nästan varje  affär, haha, en aning flumma blev vi till slut, jag hittade en porrfåtölj i en affär :o
sen bio, I am number 4, så jävla bra, skulle ärligt talat dött om vi sett den i 3D, tänker rekomendera den starkt!
sen fick jag skjuts hem av natashas pappa, och nuu sitter jag här, väldigt ovanligt tyckker jag..
köpte ju en godispåse innan bion med, och det är ju nästan halva kvar, fortfarande -.-




Lite irreterande att att det är några dagar i veckan det är massa som tittar in här, men vet ni vad, det gör inget, för jag blir bara glad när jag ser att jag har mer läsare :D
så tack så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0