Håll dina vänner nära men dina fiender närmre.

Ögonblicket när det bästa i en låt ska börja, man har ena hörluren i, man ska just sätta i den andra och man drar ut den första hörluren så man missar det bästa, har hänt mej så ofta att jag tappat räkningen.


Vet ni en sak som stör mej, att varje gång jag ska titta på min egna blogg, så kommer det upp attt jag ska skriva in lösenordet till någon annans blogg?
Blir det så för er med?



Kom just in, har varit ute i trädgården i en timme, riktigt skönt väder säger jag bara :D
Hoppas bara att det kan bli liiite varmare så man kan skita i jackan när man ska gå ut.
Och vet ni en sak, jag sa i vintras att snön inte skulle vara borta förräns i april, allt smälte bort i mitten av mars, och så kom snön igen och låg kvar tills april, ioförsej, det finns ju fortfarande kvar snö här men iallafall :P
Bild ifrån vintras.




Jag kan inte koncentrera mej längre, alla mina tankar går automatiskt till dej, det spelar ingen roll vad jag tänker på, det blir så iallafall.
Och när jag tänker på dej så slår mitt hjärta dubbelt så fort som det borde, det blir i otakt när jag ser dej, när du rör vid mej vill jag bara slänga mej om din hals och kyssa dina varma, mjuka läppar.
När jag ser in i dina ögon blir jag som förhäxad, för dom är så vackra.
För mej, är du perfekt, det spelar ingen roll vad någon annan tycker, för mej kommer du alltid vara den finaste killen på jorden! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0