everybody sing a song, doda

duktigt att jag inte bloggat idag eller vad? ;)

men kan väll berätta om min dag :)

vakna 8.10 typ? ;o sen gjorde jag mej iordning lite, oh så hann jag cykla en liten sväng med zacbus ;*
vid 10 kom mormor och morbror och hämta mej så åkte vi till stan, handla lite kläder där :D en tjocktröja, ett linne, en t-shirt och en bandlös BH :D
sen hem och åt lite mat, pynta lite till påsken, sen kom pappa och då åkte jag med familjen för att köpa sånt där gardasilmedel.. men eftersom dom skulle till ridskolan vid halv 7 typ? och klockan var typ 2 så åkte vi till ingelsta och handla lite där med ;D där köpte JAG ett linne, en vanlig BH, jeansshorts, blått nagellack och en ansiktsmask :) 
sen till ridskolan och vänta där i en timme :P 
när ridskolan var klar åkte vi till donken och käka lite mat.
och nu sitter jag här i min "fina" pyjamaströja..
missförstå mej inte, jag ska inte sova än men jag orkar inte ha på mej något annat..

Att jag satt och kluddra ner hela min arm med en permanent spritpenna igår ångrar jag faktiskt nu, det funkar ju inte att tvätta bort :(


Ni behöver inte läsa allt xd

Peace and Love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0