Lördag :D

Tjabba tjena!
Den här veckan har verkligen sugit kuk :(
Ni vet ju vad som hände i tisdags och i torsdags hände en annan pissig sak, Amanda blev rispad med något i ansiktet. Jag hoppas att hon mår bra för det gjorde inte jag. Det var riktigt otäckt att prata med polisen...
Igår stannade jag hemma för mamma och pappa tyckte inte att jag skulle gå till skolan. Vet ni en sak som är lite roligt, i torsdags när jag skulle åka hem kom Anne, min lärare och sa att hon tyckte att jag skulle stanna hemma ;p
Och så kvällen gick jag på bio med mormor, morfar och morbror på den mest soppigaste kärleksfilm jag sett. Jag AVSKYR kärleksfilmer.
Idag ska jag åka med mormor och morfar för att kolla på bil, jag vill inte...
Pappa tvinga mej att gå upp vid 8 bara därför och de ska hämta mej vid10.. Jag är liksom redan klar.
Undrar vad för tråkigt som kommer hända idag...

Btw jag nördar den här låten just nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0