Bloggbreak..

Haft ett litet bloggbreak den här veckan, har inte haft något speciellt att skriva. Det har jag iförsej inte nu heller men iallalfall..
Kan berätta vad jag gjort den häär  veckan :

MÅNDAG: studiedag, vakna av motorsåg utanför hagen :( gick ner, åt frukost, sen kom mormor och hämta mej och sen åkte vi till stan. växla lite euro till kronor och sen drog vi in till gina tricot, jeans, två linnen och en tröja fick ett hem i mina garderober:D
TISDAG: studiedag igen, gjorde typ inget
ONSDAG: skola-.- först arbete, brandlarm blev det, lite smått otäckt, sen matte :P, tyska:(, mat, slöjd ;D och so :(
TOrsdag: engelska, glosor,gick nog rätt bra trorja;P, idrott, jävla bana man var tvungenn att springa runt hela tiden:(, so, det är inget kul med franska revolutionen(stavas?), mat,ellr åt inget , tyska :'(, profil :l var tvungen att skriva massa frågekort till ett spel jag gjorde i sjuan.. Och igår kväll började VAMPIRE DIARIES!!! ända dåliga var att jag hade sjukt ont i huvudet, kändes som jag hade feber ocg var yr i bollen. Senare kom jag på att det var för jag inte ätit någon mat ALLS sens frukost..
IDAG: hemkunskap ;P´baka äppelmuffins, rätt goa faktiskt, musik, profil mat sv, so no... och nu sitter jag här. gud vad roligt mitt liv är, funderar på att göra nåt åt det..


här är som sagt min header bild ;P, har ingen annan just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0