min näsa ser ut som en trollnäsa :'(

tjabba tjena hallå people:)
jag verkligen älskar datorn, den är sååååååååååå snabb... eller inte-.-
Lova ju att jag skulle skriva så kan väl berätta om dan lite snabbt.
först hemkunskap, min och Natashas köttfärsås var vidrig och pastan var fortfarnde hård :p
musik, tråkigtt...
profil, satt i datasalen och jobba om visulaiseringscentert(stavas?) inge kul alls
mat, bläig skinklåda
sv, jobba om fucking satsdelar, kommer helt klart bli UNDERKÄND  i :( fattar inte ett piss...
so, jobba om Usa, jääätte kul
sist och nästan tråkigast no, eftersom jah är klar med allt så satt vi och rätta..
Eftre det följde jag med Sabina till consum och sen tillbaks till skolan för att vänta på kanalbussen(analbusssen) men så kom mamma och pappa och de två andra och hämta mej och så åkte vi till stan :DJIPPI:) Och nästa vecka ska jag på manikyr, fett najs asså.
Men närvi gick och kolla inne i stan åh så, fan vad förbannad jag blev och jag vet inte varför, blev bara mer och mer frusterad och till slut bara brast dej :(
och han är bara för gullig :)
lite bilder sisådär på fredagkvällen, alla har varit med nångång :)



min lilla älskade bäbis <3han är ingen dammtrasa felix :P

oseriös bild :)




oseriös..








egopics ;*
goodbye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0