I wanna bom bang bang with your body xd

Var på ikanohuset idag med lillasyster och mormor, handla lite smått och gott, en skinnjacka, svarta jeansskjorts och en vitgrårandig töja :D
+ en mascara.
Jag hatar fan att bo uppe i skogen och inte ha busskort, tänk vad allt skulle va lättare om jag bodde nere i vånga och bara kunde ta bussen in till stan när jag kände fört.
jaja, en sak är säker, jag tänker inte bo mitt i ingenstans när jag är vuxen så mina barn får samma problem..
åhjuste, imorrn blire att träffa bästa syster;D
äntligen, vi har liksom inte träffats sens sommras :(, så blire när man bor LÅÅÅÅÅÅNGT ifrån varandra...
ont i magen ha jag med och vad fan har det med det här att göra?
Jag tror jag måste börja undersöka vad som händer i mitt huvud.

jag bjuder på bilden^^

ser lite mojje ut därför jag precis vaknat :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0