I breathing your love!

Happy alltså :D
För det första så fick jag MVG på tyskaprovet ;D helt otroligt..
sista lektionen hade bästa ämnet, BILDD!
Blev klar med min söta(?) lilla hund och kanin:D
sen nyss såg jag att det bästa bandet vann
World Best Performance, nämligen Tokio Hotel :D:D:D:D:D:D:D:DB)
fuck vad glad jag blev, inget förbannad på mamma igår  när hon sa att jag var tvungen att ajg skulle gå lägga mej när jag skulle se det, fan vad arg jag blev :(
men green day är rätt bra dom med, men tokio hotel är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket bättre ^^ hoppas inte green day hoppar ut från nån garderob på ett hotell där tokio hotel är och cuttar dem :| thats not nice Billie Joe Armstrong and his miffofriends ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0